پدیده صدا و تصویر ایرانیان

پرژکتور های نور گرم

پرژکتور های نور گرم:

 نورپردازی اختصاصی در تجهیز سالن های همایش و آمفی تئاتر و کنفرانس بخشی مهم به حساب می آید چرا که برای داشتن نمایی زیبا از دکوراسیون اجرا شده و همچنین برای تصویر برداری از جلسات ، برنامه ها ، نمایش های تئاتر و … نیاز به نورپردازی حرفه ای با استفاده از انواع پروژکتور های مخصوص این کار می باشد . در ذیل به چند نمونه از پرژوکتور ها اشاره میکنیم :

1- پرژکتور های تک لنز : این سری پرژکتور ها برای نور پردازی به صورت تقریبا موضعی استفاده میشود که لنز های آن در دو نوع PC ، فرزنل در بازار موجود می باشد و در توان های 650 الی 1000 وات تولید میشود.

2- پرژکتور های دو لنز : این سری پرژکتور ها برای نور پردازی به صورت 100% موضعی استفاده میشود و لنزهای آن نیز در دو نوع PC و فرزنل موجود می باشد و در توان های 1000 الی 2000 وات تولید میشود.

3- پرژکتور های پار PAR : این سری پرژکتور ها برای پر کردن نور در محل مورد نظر استفاده میشود چرا که بدون لنز بوده و نور پراکنده ای را از خود ایجاد میکند و در توان های 500 الی 1000 وات تولید میشود.

4- پرژکتور های ترنر یا سایه کش: این سری پرژکتورها در سقف سن سالن ها نصب میشود و برای از بین بردن سایه ایجاد شده توسط پرژکتور های نصب شده در رو به روی سن استفاده میشود ودر انواع تک کاسه ،دو کاسه ،سه کاسه و چهار کاسه موجود میباشد و در توان های مختلف 500 الی 2000 وات تولید میشود لازم به ذکر است.

تمامی پرژکتور های معرفی شده در بالا از نوع پرژکتور ها نور گرم  میباشد که دارای شدت روشنایی بالا و مصرف برق زیادی است . در آینده در مورد پرژکتور های نور سرد با مصرف برق کم صحبت خواهیم نمود .

محصولات:
[supsystic-gallery id=’16’]